eTwinning

Διάκριση για το eTwinning έργο “Fast Fashion or Slow Style?”

NQL

EQLΜε ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε μια σημαντική διάκριση για το eTwinning έργο “Fast Fashion or Slow Style?” που υλοποιήθηκε στο Γυμνάσιο Λευκώνα κατά το σχολικό έτος 2022-23. Το έργο μας αναγνωρίστηκε με την απονομή Εθνικής και Ευρωπαϊκής Ετικέτας Ποιότητας, γεγονός που μας γεμίζει υπερηφάνεια καθώς επιβραβεύει την προσπάθεια μας και την υψηλή ποιότητα του έργου.Παράλληλα, το έργο μας έλαβε δύο ακόμη διακρίσεις: τιμήθηκε με Εθνική Ετικέτα Ποιότητας και από τις Εθνικές Υπηρεσίες eTwinning Τουρκίας, Ολλανδίας και Ιταλίας και βραβεύτηκε από την Εθνική Υπηρεσία eTwinning της Ολλανδίας ως το καλύτερο etwinning έργο για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επίσης είναι υποψήφιο για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία eTwinning. Αυτή η επίτευξη δεν θα ήταν εφικτή χωρίς τη συνεισφορά και την αφοσίωση των μαθητών που συμμετείχαν στο έργο αυτό (οι σημερινοί μαθητές του τμήματος Γ1) αλλά και της υπεύθυνης εκπαιδευτικού, Αλεξανδρή Δέσποινας. Επίσης, θέλουμε να εκφράσουμε τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες προς τους εταίρους μας από άλλες χώρες που μοιράστηκαν τις ιδέες τους και συνεργάστηκαν μαζί μας.Αυτή η ευρεία αναγνώριση μας δίνει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση για την ανάπτυξη καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων. Συνεχίζουμε να προωθούμε τη δημιουργικότητα στον τομέα της εκπαίδευσης και να φροντίζουμε την ενδυνάμωση των μαθητών μας με την υλοποίηση παρόμοιων Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.

Για να δείτε την τελική παρουσίαση επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

eTwinning Project: Fast Fashion or Slow Style?

With great joy, we announce a significant distinction for the eTwinning project “Fast Fashion or Slow Style?” implemented at Junior High School of Leukonas during the school year 2022-23. Our project has received both National and European Quality Labels, a fact that fills us with pride as it rewards our effort and the high quality of our work.

Additionally, our project has received two more distinctions: it was honored with the National Quality Label by the NSO of Turkey, the Netherlands, and Italy, and was awarded by the Dutch NSO as the best eTwinning project for secondary education. It is also a candidate for the European eTwinning Awards.

This achievement would not have been possible without the contribution and dedication of the students involved (the current class C1) and the coordinating teacher Despina Alexandri. We also want to express our sincere thanks to our partners from other countries who shared their ideas and collaborated with us.